1. Reklamace musí být učiněna u společnosti Survival FORT s.r.o. písemně na adresu sídla, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do pěti dnů od provedení služby.

2. Společnost Survival FORT s.r.o. rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do pěti pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se společnost Survival FORT s.r.o. se zákazníkem či příjemcem služby nedohodne na delší lhůtě.

3. Společnost Survival FORT s.r.o. je povinna vydat písemné potvrzení o tom, kdy uplatnil reklamaci, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace se požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o odstranění vad a době trvání.